Tots els pobles

Inici>Notícies>Notícies d'empresa

Va començar el compte enrere per a les vacances de l'Any Nou Xinès

Amb l'anunci de la suspensió de la producció per part del govern durant la Festa de la Primavera, les fàbriques de producció de focs artificials han entrat en una fase de compte enrere. Tota la producció de focs artificials finalitzarà el seu procés POWDER el 30 de gener de 2024 a les 17:00 i aturarà l'altre procés a les 19:00 el 2 de febrer.

111

2222

En comparació amb l'any passat, les fàbriques estan tancant una setmana abans. Amb el control del govern de la producció de focs artificials per garantir la seguretat, el temps de producció dels focs artificials s'ha reduït molt. El cessament de la producció inclou grans esdeveniments nacionals, conferències locals, festes d'alta temperatura, dies festius oficials, etc. El temps de producció normal durant un any només és d'uns 260 dies.

3333

Al mateix temps, el creixement intensiu de les vendes al mercat nacional ha donat lloc a una doble pressió sobre els focs artificials d'exportació, que ha portat a l'eliminació gradual de molts productes amb valors de producció més baixos. Els preus dels productes amb llarg temps de consum i processos complexos també han començat a pujar-se.

4444

Tot i enfrontar-se a molts factors externs incontrolables, la nostra empresa també manté una estreta comunicació amb la fàbrica per mantenir un subministrament estable de productes. Finalment, desitjo a tots els amics un feliç any nou xinès!

图片 6_ 副本

2024-01-26