Tots els pobles

Inici>Notícies>Notícies d'empresa

La gran demanda de focs artificials al mercat nacional va provocar un gran augment de la producció

Quan s'acosta l'Any Nou xinès, les vendes de focs artificials arriba al seu moment àlgid. Cada cop més ciutats van anunciar la reobertura per a la venda de focs artificials després de diversos anys de tancament, la demanda de productes de focs artificials no para de augmentar.

图片 1_ 副本
图片 2_ 副本

Tanmateix, la fabricació s'enfronta a un gran repte: les fàbriques no tenen prou càrrega d'elevació per donar suport a la producció, la qual cosa va provocar un augment enorme del preu d'aquest material. Al mateix temps, les baixes temperatures, les pluges i les nevades frenen molt la producció. Podem veure que els majoristes del mercat nacional tenen moltes ganes d'aprovisionar-se sense tenir en compte el preu. De nou, estem davant d'un augment de costos per al 2024.

4.1
图片 4_ 副本

La producció de la fàbrica també està en ple apogeu, amb un augment significatiu de les comandes empresarials, i diversos fabricants estan treballant dur per produir i enviar.

5.1
图片 6_ 副本